produkty 0 wartość 0,00 Do kasy

1. Czy wszystkie pozycje są dostępne „od ręki”?

2. Czy wszystkie meble i dekoracje są powtarzalne?

3. Jak zapakowane są przesyłki?

4. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

5. Jakie są formy transportu?

6. Dostarczony towar różni się nieco od tego ze zdjęć. Dlaczego?

7. Jak konserwować i pielęgnować zakupione meble?

8. Czy realizujemy zamówienia indywidualne?


1. Czy wszystkie pozycje są dostępne „od ręki”?

Nie wszystkie. Większa część jest dostępna „od ręki”, ale na niektóre pozycje trzeba złożyć zamówienie i poczekać maksymalnie do 4 miesięcy. Dlatego po każdym zakupie weryfikujemy zamówienie i informujemy klienta o terminie realizacji.

2. Czy wszystkie meble i dekoracje są powtarzalne?

Nie. Niektóre meble są unikatowe i niepowtarzalne – znajdują się w ofercie tylko po to by klient miał świadomość co może u nas znaleźć.

3. Jak zapakowane są przesyłki?

Do pakowania przykładamy olbrzymią wagę. Wszystkie przesyłki zabezpieczone są specjalną pianką poliuretanową, kartonami i specjalną folią ochronną. Przesyłki paletowe dodatkowo przymocowane do palety mocną taśmą. Praktycznie wyeliminowaliśmy możliwość uszkodzeń.

4. Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Każde zamówienie musi zostać najpierw zweryfikowane. Po pozytywnej weryfikacji i zaksięgowaniu wpłaty zamówienia wysyłane są w przeciągu od 2 do 14 dni roboczych.

5. Jakie są formy transportu?

Małe przedmioty wysyłamy Pocztą Polską lub kurierem, meble wysyłamy tylko firmą kurierską, świetnie zabezpieczone, duże pozycje wysyłamy na paletach. Przy większych zamówieniach meble dowozimy własnym transportem co daje gwarancję bezpieczeństwa.

6. Dostarczony towar różni się nieco od tego ze zdjęć. Dlaczego?

Ręcznie produkowane przedmioty znajdujące się w ofercie Sprzedającego mogą różnić się od siebie, co wynika z technologii. Fakt ten Kupujący przyjmuje do wiadomości jednocześnie akceptując ewentualne odstępstwa otrzymanego towaru od tego przedstawionego na fotografiach zamieszczonych w aukcji. Elementy tylnych ścian mebli mogą posiadać większe odstępstwa, rysy, przebarwienia, co nie obniża jakościowej i wizualnej wartości przedmiotu. Kolory przedmiotu obserwowanego na monitorze mogą różnić się od rzeczywistych. Wynika to z indywidualnych ustawień monitora, za które Sprzedający odpowiedzialności nie ponosi.

7. Jak konserwować i pielęgnować zakupione meble?

Do konserwacji i pielęgnacji mebli kolonialnych radzimy używać wosków firmy Starwax, a do mebli stylowych szeroko dostępnych środków do mebli, gdyż są to meble lakierowane.

8. Czy realizujemy zamówienia indywidualne?

Tak. Jeśli nie znalazłeś interesujących Ciebie pozycji – zapytaj czy wykonamy je na zamówienie. Mamy zaplecze i możliwości do wykonania mebli „pod klienta”. Nie wachaj się zapytać.

master-card visa mTransfer Bank BPH Nordea inteligo ING Płacę z PKO Przelewy24 Lukas eprzelew Pekao24 citi handlowy deutsche bank get in bank Millennium Bank Raiffeisen Bank

 

Gdynia, ul. Starowiejska 41-43, Budynek Atrium, Kod pocztowy 81-363, tel.: 58 661-00-40, kom. 512 948 630, biuro@royaldecor.pl